“Meydan Boş Değil, Bayrak Açıyoruz”
İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Türkoğlu’ndan Bursa’dan Ankara’ya Güçlü Çağrı…
İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Bursa Milletvekili Selçuk Türkoğlu, Bursa’da gerçekleştirilen Aşure Günü programında birlik ve beraberlik mesajları verirken, 28 Haziran’da Ankara Tandoğan Meydanı’nda düzenlenecek “Bayrak Açıyoruz” buluşmasına da güçlü bir çağrıda bulundu. Osmangazi İlçe Teşkilatı tarafından düzenlenen aşure dağıtımı programında vatandaşlarla bir araya gelen Türkoğlu, Türkiye’nin geleceğine sahip çıkmak isteyen herkesi Ankara’da buluşmaya davet etti.
Aşure Kazanının Başında Birlik ve Beraberlik Mesajı
Birlik, dayanışma ve paylaşmanın simgesi olan Aşure Günü dolayısıyla Osmangazi İlçe Başkanlığı tarafından düzenlenen programa yoğun katılım sağlandı. Programa İYİ Parti Bursa İl Başkanı İsmail Kaya, Yıldırım İlçe Başkanı İsmail Seyis, teşkilat yöneticileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Vatandaşlara aşure ikram eden Türkoğlu, toplumsal dayanışmanın önemine vurgu yaparak, Türkiye’nin her zamankinden daha fazla birlik ve beraberliğe ihtiyaç duyduğunu söyledi.
Program boyunca vatandaşlarla sohbet eden partililer, hem Aşure Günü’nün manevi anlamını paylaştı hem de Ankara’da gerçekleştirilecek büyük buluşmanın davetini yaptı.
“Ankara’da Milletin Bayrağını Hep Birlikte Açacağız”
Şehreküstü Meydanı’nda kurulan davet standında açıklamalarda bulunan Türkoğlu, Ankara Tandoğan Meydanı’nda gerçekleştirilecek programın sıradan bir siyasi etkinlik olmadığını belirtti.
Türkiye’nin kritik bir süreçten geçtiğini ifade eden Türkoğlu, Cumhuriyet’in temel değerlerine, milli birlik anlayışına ve üniter devlet yapısına sahip çıkmak amacıyla Ankara’da olacaklarını söyledi.
“Bizler Ankara’ya yalnızca bir miting yapmak için gitmiyoruz. Cumhuriyetimizin temel değerlerine, milletimizin ortak geleceğine ve Türkiye Cumhuriyeti’nin bölünmez bütünlüğüne sahip çıkmak için gidiyoruz. Bayrağımızla, inancımızla ve kararlılığımızla Tandoğan Meydanı’nda olacağız” dedi.
“Meydan Boş Değil, Türkiye Sahipsiz Değil”
Ankara’da verilecek mesajın yalnızca bugünün değil, Türkiye’nin geleceğinin de mesajı olacağını ifade eden Türkoğlu, vatandaşların ülkenin yaşadığı gelişmeleri yakından takip ettiğini söyledi.
“Milletimiz yaşananları görüyor, değerlendiriyor ve geleceği için endişe duyuyor. Bizler de bu endişeleri dile getirmek, milletimizin sesi olmak ve Cumhuriyet’in kazanımlarına sahip çıkmak için Ankara’da buluşacağız. Meydan boş değil. Türkiye sahipsiz değil. Bayrak açıyoruz ve millet iradesini bir kez daha güçlü şekilde ortaya koyuyoruz” ifadelerini kullandı.
“Ekonomik Sıkıntılara ve Adaletsizliklere Karşı da Ses Vereceğiz”
Türkoğlu, Ankara’daki buluşmanın yalnızca milli birlik ve beraberlik vurgusuyla sınırlı olmayacağını belirterek, vatandaşların yaşadığı ekonomik sıkıntıların da gündeme taşınacağını söyledi.
Artan hayat pahalılığı, geçim sıkıntısı, gençlerin gelecek kaygısı ve toplumda hissedilen adalet taleplerinin meydanda güçlü şekilde dile getirileceğini belirten Türkoğlu, vatandaşların sesinin duyulması gerektiğini ifade etti.
“Bugün emekliden işçiye, çiftçiden esnafa kadar herkes geçim mücadelesi veriyor. Gençlerimiz gelecek kaygısı taşıyor. Vatandaşlarımız adalet ve liyakat beklentilerini her fırsatta dile getiriyor. Ankara’da bu sesleri de hep birlikte yükselteceğiz.”
Bursa Teşkilatları Ankara İçin Hazır
İYİ Parti Bursa teşkilatlarının günlerdir Ankara programı için yoğun çalışma yürüttüğünü belirten Türkoğlu, ilçe teşkilatlarının vatandaşlarla birebir temas kurarak davet çalışmalarını sürdürdüğünü söyledi.
Şehreküstü Meydanı’nda kurulan bilgilendirme standının yoğun ilgi gördüğünü ifade eden Türkoğlu, Bursa’nın Ankara buluşmasına güçlü katılım sağlayacağını kaydetti.
Bursa’nın farklı ilçelerinden çok sayıda vatandaşın otobüslerle Ankara’ya hareket edeceğini belirten Türkoğlu, “Tandoğan Meydanı’nda Bursa’nın güçlü sesini duyuracağız” dedi.
Teşekkür Mesajı
Aşure programının organizasyonunda emeği geçen Osmangazi İlçe Başkanı Mehmet Koçer ve yönetimine teşekkür eden Türkoğlu, teşkilatların sahadaki çalışmalarından duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
“Birlik ve beraberliğin en güzel örneklerinden birini yaşadığımız bu anlamlı organizasyonda emeği bulunan Osmangazi İlçe Başkanımız Sayın Mehmet Koçer’e ve kıymetli yönetimine gönülden teşekkür ediyorum. Milletimizle aynı sofrada buluşmaya, aynı heyecanı paylaşmaya ve Türkiye’nin geleceği için birlikte mücadele etmeye devam edeceğiz.”
“Tüm Bursalıları Ankara’ya Davet Ediyoruz”
Açıklamasının sonunda çağrısını yineleyen Türkoğlu, Türkiye’nin geleceğine, Cumhuriyet’in temel değerlerine ve milli birlik ruhuna sahip çıkmak isteyen tüm vatandaşları Ankara Tandoğan Meydanı’na davet etti.
“Bayrağımızın gölgesinde, Cumhuriyetimizin değerleri etrafında kenetlenmek isteyen tüm hemşehrilerimizi Ankara’ya davet ediyoruz. Birlikte olacağız, birlikte ses vereceğiz ve Türkiye’nin yarınlarına hep birlikte sahip çıkacağız.”
